Biblioteka Narodowa wyróżniona w polskiej edycji konkursu Superbrands 2013/2014
Biblioteka Narodowa została wyróżniona w prestiżowym konkursie Created in Poland Superbrands 2013/2014 będącym polską edycją przeprowadzanego w 87 krajach rankingu Superbrands, oceniającego siłę wizerunkową obecnych na rynku marek. Laureaci wyłonieni zostali w badaniu reprezentatywnej grupy 15 tys. konsumentów.
Biblioteka Narodowa została wyróżniona w konkursie Created in Poland Superbrands 2013/2014 obejmującym marki stworzone w Polsce. Na liście nagrodzonych znalazła się pośród 10 najlepiej ocenianych marek w kategorii GLAM (Galleries, Libraries, Archives, Museums – galerie, archiwa, biblioteki, muzea).
W konkursie Superbrands oceniana jest siła wizerunkowa marki, a nie produktu, firmy czy instytucji. Reprezentatywność badania jest bardzo duża, ponieważ uczestniczy w nim aż 15 tys. respondentów, a porównywane są wszystkie istotne marki obecne na rynku. Ankietowani wskazują znane im marki, które gotowi byliby polecić swoim bliskim.
Więcej o Superbrands: superbrands.pl